Marka Żarłaki od momentu wprowadzenia na rynek jest aktywnie wspierana działaniami marketingowymi, zarówno w internecie, jak i poprzez udział w targach, imprezach okolicznościowych czy warsztatach kulinarnych dla dzieci. Symbolem marki Żarłaki są żarłoczne stworki, wyróżniające się na półkach stylistyką i kolorem, przyciągające uwagę małych konsumentów.

Konspol postanowił przygotować kolekcjonerską niespodziankę dla wszystkich wielbicieli Żarłaków wesołe stworki będą mogły towarzyszyć najmłodszym na co dzień pod postacią kolorowych magnesów. Trzej żarłoczni bohaterowie o imionach: DJ Łakomiak, Chapsik Wspaniały i Żarłocznik Niski, chcą promować aktywny tryb życia od najmłodszych lat, dlatego na magnesach przedstawieni zostali w różnych sportowych odsłonach, m.in. jako piłkarz, sztangista czy karateka.

Magnesy będą dołączane do produktów objętych specjalną akcją promocyjną. Pierwsza „magnesowa” promocja odbywać się będzie w sklepach sieci Tesco, gdzie magnesy będzie można znaleźć w opakowaniach Polędwicy z kurczaka pod marką Żarłaki. Promocja potrwa od 22 maja do 11 czerwca 2017 r.