Wydruk strony Portalu Spożywczego - www.portalspożywczy.pl

Herbapol stawia na outdoor

Ruszyła majowa kampania Herbapolu na outdoorze. Marka zachęca, aby „obudzić wodę syropem”.


Autor: portalspozywczy.pl /pr
Data: 16-05-2017, 13:42
fot. materiały prasowe

Herbapol zajmuje się przetwórstwem ziół i produkcją z nich preparatów spożywczych, leczniczych i kosmetycznych. Jednym z podstawowych produktów firmy są syropy owocowe. W maju, między innymi na nośnikach Cityboard Media, ruszyła wiosenna kampania promująca ten produkt. 

Kampania realizowana jest na 92 nośnikach cityboard (6x3 m) w Gliwicach, Katowicach, Piekarach Śląskich, Sosnowcu, Chorzowie, Zabrzu, Lublinie, Szczecinie, Warszawie, Krakowie, Wrocławiu, Poznaniu, Łodzi i w Trójmieście. Kampania potrwa do końca maja. Za kreację odpowiada Herbapol.  

© Portal Spożywczy 2020-11-26 12:54:19