Wydruk strony Portalu Spożywczego - www.portalspożywczy.pl

Limitowany smak Aero

Od połowy kwietnia br. na polskim rynku pojawi się nowość firmy Nestlé - bąbelkowa czekolada AERO DARK & ORANGE w formie batona. Jest to połączenie ciemnej czekolady z pomarańczowym wnętrzem w postaci bąbelków.

W ostatnim roku sprzedaż czekolad AERO wzrosła o 35 proc. - wynika z badań Nielsena. Nestle wierzy więc, że AERO DARK & ORANGE trafi w gusta wielbicieli słodkości.

Nestlé AERO DARK & ORANGE zostało zamknięte w pomarańczowym opakowaniu oddającym orzeźwiający i czekoladowy charakter zawartości.

Na tyłach opakowań czekolady AERO DARK & ORANGE umieszczono KOMPAS ŻYWIENIOWY®, który informuje konsumentów o wartościach odżywczych produktu oraz zawiera cenne wskazówki żywieniowe. Na froncie opakowań znajduje się także wskaźnik GDA informujący o wskazanym dziennym spożyciu.

Opakowanie czekolady AERO DARK & ORANGE przygotowała agencja Lemon Tree. Edycja limitowana będzie wspierana kampanią reklamową w wybranej prasie kobiecej prowadzoną w miesiącach kwiecień - czerwiec. Za zakup mediów odpowiada agencja Mediaedge:cia.

Limitowana edycja napowietrzonej czekolady deserowej z pomarańczowymi bąbelkami o wadze 35 gramów będzie dostępna w sugerowanej cenie ok. 1,65 zł.



© Portal Spożywczy 2021-10-26 10:28:18