666 Drukuj
Wydruk strony Portalu Spożywczego - www.portalspożywczy.pl

Unilever zredukował koszty agencyjne o 17 proc.

Koncern Unilever zredukował w pierwszej połowie br. koszty agencyjne o 17 proc., a średni koszt produkcji filmu reklamowego spadł w tym okresie o 14 proc. - podaje serwis wirtualnemedia.pl.


Autor: Wirtulanemedia
Data: 25-07-2017, 11:53
fot. shutterstock

Na początku roku Unilever ogłosił, że w ramach reorganizacji zmienia zasady współpracy z agencjami reklamowymi, planuje zredukować ich liczbę oraz ograniczyć liczbę reklam. Jak informuje serwis wirtualnemedia.pl, Greame Pitkethly, chief financial officer w Unilever przyznał, że w pierwszych sześciu miesiącach br. firmie udało się obniżyć koszty agencyjne o 17 proc., a średni koszt produkcji filmu reklamowego zmalał o 14 proc. Podkreślił, że nowa polityka firmy w zakresie współpracy z agencjami reklamowymi i w zakresie komunikacji reklamowej nie oznacza, że wydano mniej pieniędzy na marketing, ale że wydano je efektywniej.

Unilever podał, że po pierwszej połowie br. zysk netto wzrósł rok do roku o 22,4 proc., do 3,3 mld euro, a całkowity obrót (nie wliczając dystrybucji) wzrósł o 5,5 proc., do 27,7 mld euro.

Czytaj więcej na wirtualnemedia.pl

© Portal Spożywczy 2020-04-07 01:24:51