Wydruk strony Portalu Spożywczego - www.portalspożywczy.pl

Amazon: Rośnie sprzedaż online po zakupie Whole Foods

Przejęcie Whole Foods najwyraźniej opłacało się spółce Amazon. Po gwałtownym wzroście odwiedzalności sklepów sieci, teraz spółka czerpie korzyści ze wzrostu zakupów artykułów spożywczych przez internet – informuje ESM, za agencją Bloomberg.

Przypomnijmy, że w ubiegłym miesiącu Amazon sfinalizował zakup Whole Foods za 13,7 mld USD. W dniu sfinalizowania przejęcia Amazon ogłosił wielką akcję obniżania cen w sklepach Whole Foods, na wybrany asortyment. Obniżki miały sięgać nawet 43 proc. Zamieszanie związane z obniżaniem cen sprawiło, że w ciągu jednego tygodnia odwiedzalność sklepów sieci wzrosła o 25 proc.

Ponadto, natychmiast po sfinalizowaniu transakcji Amazon umieścił w swoim e-sklepie około 2 tysięcy produktów znajdujących się w ofercie Whole Foods. W efekcie, według szacunków One Click Retail, w pierwszym tygodniu sprzedaż ogółem produktów Whole Foods wyniosła około 500 tys. USD.

Więcej na dlahandlu.pl.



© Portal Spożywczy 2021-10-22 05:08:29