666 Drukuj
Wydruk strony Portalu Spożywczego - www.portalspożywczy.pl

Bracia Koral z nową linią produktów i pierwszymi w Polsce lodami w słoiczkach

Marka lodów Bracia Koral wprowadza na rynek nową linię produktów pod nazwą Smaki Dzieciństwa. To  już druga po Lodach Jak Dawniej rodzina produktów tej marki.  Nowa linia lodów Braci Koral pojawi się w szerokiej dystrybucji na początku kwietnia i tym samym otworzy lodowy sezon 2018.


Autor: portalspozywczy.pl
Data: 14-02-2018, 09:00
fot. materiały prasowe

Nowością są nie tylko ciekawe smaki, ale również unikalne opakowanie do tej pory niespotykane na polskim rynku. Przywołujące wspomnienia dawnych lat Sernik Mamusi i Krem Orzechowo-Czekoladowy dostępne będą w specjalnie zaprojektowanych słoiczkach, które wyglądem nawiązują do „tamtych" czasów.  

Lodowa marka Bracia Koral obecna jest na polskim rynku lodów premium od 2014 roku. Marka
od początku istnienia nawiązuje do wartości rodzinnych oraz do najlepszej jakości produktów i smaków w nowych aranżacjach. W sezonie 2018 po raz kolejny chce mile zaskoczyć konsumentów drugą, po Lody Jak Dawniej serią produktów, które mają przywoływać czasy dzieciństwa zarówno starszym jak i młodszym konsumentom. 

 - Polacy bardzo chętnie wracają do smaków, które znają i uwielbiają. Smaki Dzieciństwa to linia lodów, która jest odpowiedzią na te potrzeby. W sezonie 2018 zaoferujemy znane smaki w nowej odsłonie kojarzące się z beztroskim czasem dzieciństwa, takie jak Sernik Mamusi czy Krem Orzechowo-Czekoladowy. Dodatkowo jako pierwsi w Polsce wprowadzamy innowacyjne opakowanie – słoik, którego stylistyka nawiązuje do „tamtych” czasów – mówi Piotr Gąsiorowski, dyrektor marketingu PPL Koral, właściciela marki Bracia Koral – Lody Jak Dawniej.

Polacy coraz częściej doceniają i sięgają po produkty z segmentu premium, które może i są odrobinę droższe, ale oferują w zamian wartość dodaną – jakość. Bracia Koral od prawie 40 lat utrzymują wysoką jakość swoich wyrobów dzięki niezawodnej strategii wyboru produktów głównie od polskich, zaufanych dostawców co dla konsumenta stanowi gwarancję smaku premium.

- Marka Bracia Koral czerpie z najlepszych tradycji PPL Koral, która od 1979 roku jako, prywatna i rodzinna firma z małopolski buduje wiedzę o tym jak wyprodukować doskonałej jakości lody. Od początku jej powstania polityką właścicieli była współpraca głównie z polskimi dostawcami, dzięki czemu mamy pełną kontrolę nad wyborem wyłącznie najlepszych składników do produkcji lodów jak: soczyste owoce, polskie mleko, prawdziwe masło czy puszysta śmietanka – mówi Piotr Gąsiorowski.

Nowa linia lodów Bracia Koral pojawi się w szerokiej dystrybucji na początku kwietnia i tym samym otworzy lodowy sezon 2018. Smaki Dzieciństwa będą należały do kategorii lodów familijnych - jako pierwsze lody w Polsce zamknięte zostały w specjalnych słoikach o pojemności 450 ml, których design przypomina czasy kiedy świeże mleko było powszechnie dostępne tylko w szklanych opakowaniach.

Smaki drugiej już serii będą niezmiennie tworzone na najlepszej jakości składnikach oraz na bazie puszystej śmietanki i prawdziwego masła. Sernik Mamusi dodatkowo będzie zawierał kawałki świeżych truskawek od najlepszych polskich plantatorów, a Krem Orzechowo-Czekoladowy zawierać będzie oryginalną czekoladę belgijską. 

Bracia Koral to marka obecna na polskim rynku od 2014 roku, stworzona z okazji Jubileuszu 35-lecia firmy PPL Koral. Kompozycje smakowe dostępne są w dwóch liniach produktowych: Lody Jak Dawniej oraz, powstałej w 2018 r., Smaki Dzieciństwa.

Produkty dostępne są w sprzedaży detalicznej: w opakowaniach familijnych oraz jako lody impulsowe, a także w kanałach dystrybucji HoReCa. Dodatkowo Bracia Koral jako pierwsza marka w Polsce wprowadza na polski rynek lody familijne w słoiczkach PET. 

© Portal Spożywczy 2020-04-08 08:44:59