Wydruk strony Portalu Spożywczego - www.portalspożywczy.pl

Coca-Cola: Ogromne wydatki zw. ze zmianą nazwy FuzeTea na szwajcarskim rynku

Coca-Cola wprowadziła do 37 europejskich rynków napój FuzeTea. Problem pojawił się w Szwajcarii, gdzie firma musi wydać ponad milion franków szwajcarskich na dostosowanie nazwy produktu do tamtejszych warunków - pisze serwis marketingprzykawie.pl za handelszeitung.ch.


Autor: marketingprzykawie.pl za handelszeitung.ch
Data: 14-02-2018, 13:26

Słowo Fuz lub Futz w języku szwajcarskim niemieckim przypomina wulgarne słowo określające genitalia. Wobec tego w Szwajcarii napój FuzeTea będzie nosił nazwę FuseTea.

Zabieg ten wiąże się ze sporymi wydatkami. Na zmianę opakowań i reklam firma wyda prawdopodobnie około miliona franków szwajcarskich.

© Portal Spożywczy 2020-07-10 23:31:48