Wydruk strony Portalu Spożywczego - www.portalspożywczy.pl

Globalne korporacje decydują o rynku rozwiązań wsparcia sprzedaży

Najbliższe lata pokażą jak wiele wprowadzanych na rynek innowacji utrzyma się. Z punktu widzenia eLeader, który w skali globalnej szczyci się wieloma przydatnymi innowacjami w obszarze wsparcia sprzedaży, najlepiej pójdzie tym rozwiązaniom, które zostaną pozytywnie zweryfikowane przez globalne korporacje – powiedział serwisowi portalspożywczy.pl Paweł Gołubiak, Head of Workforce Solutions eLeader.

Technologie automatyzujące interakcje ze sklepowymi półkami, uwalniające ludzką pamięć od zbędnego balastu i wreszcie wykorzystujące sztuczną inteligencję w budowaniu planów dnia, tras czy ofert, testowane w największych firmach amerykańskich czy niemieckich jeszcze w tym dziesięcioleciu zaczną nadawać ton w świecie handlu.

Zapytany, jakie firmy głównie inwestują w systemy wsparcia sprzedaży, zwrócił uwagę iż warto się tu podeprzeć raportem Gartnera, który zmierzył, iż właściwie wszyscy liczący się światowi gracze z branży spożywczej, alkoholowej i tytoniowej a także z branży zdrowie i uroda posiadają systemy wspierające sprzedaż. - Ponad 90 proc. producentów sprzętu AGD, towarów szybko psujących się i np. odzieży również korzysta z rozwiązań mobilnych w tym obszarze. Jako kryterium można tu zasadniczo przyjąć liczebność zespołów mobilnych, właściwie firmy mające już od kilkunastu przedstawicieli uznają systemy SFA / RSE za standard – mówi Paweł Gołubiak.



© Portal Spożywczy 2021-12-06 19:45:23