Wydruk strony Portalu Spożywczego - www.portalspożywczy.pl

KFC przeprasza za zamknięcie lokali w Wielkiej Brytanii

Sieć KFC zamieściła w brytyjskiej prasie całostronicowe reklamy z przeprosinami skierowanymi do klientów za konieczność zamknięcia kilkuset restauracji w Wielkiej Brytanii. Dowcipnym elementem przekazu jest firmowy kubełek KFC z napisem zmienionym na „FCK” - podają Wirtualnemedia.

Całostronicowe reklamy z przeprosinami pochodzącymi od KFC pojawiły się w największych brytyjskich tytułach prasowych, m.in. w „The Sun” oraz „Metro”. W reklamach opublikowanych w prasie KFC zaprezentowało grafikę, na której na znanym firmowym kubełku pojawił się skrót „FCK” oznaczający popularne w języku angielskim przekleństwo.

Czytaj też: KFC: 800 lokali zamkniętych przez błędy dostawcy

„Restauracja serwująca kurczaki bez kurczaków. To nie jest idealna sytuacja. Bardzo przepraszamy naszych klientów, szczególnie tych, którzy przebyli długą drogę tylko po to, by przekonać się że nasz lokal jest zamknięty" - napisano.

Całość na Wirtualnemedia.pl.



© Portal Spożywczy 2021-11-30 15:15:05