Wydruk strony Portalu Spożywczego - www.portalspożywczy.pl

Reklama Lidla liderem wyświetleń na YouTube w lutym

Reklama Lidla z udziałem Kingi Paruzel i Food Emperora była liderem w zestawieniu YouTube Ads Leaderboard w lutym 2018 roku - podaje serwis Press.pl.

W reklamie Kinga Paruzel przygotowuje ryż zapiekany z jabłkami i bezą w towarzystwie youtubera kulinarnego Food Emperora. Film został opublikowany 7 lutego br. na kanale Kuchnia Lidla w ramach serii "Kuchnia na dwa głosy" (jedna osoba gotuje, a druga doradza jej zza kamery) i został już wyświetlony prawie 567 tys. razy. 

Druga w zestawieniu była reklama "Nielimitowany internet domowy od T-Mobile" (kanał TMobilePL), a trzecia - kolejna "Kuchnia na dwa głosy", tym razem z udziałem youtubera DG i jego żony, youtuberki prowadzącej kanał StylizacjeTV.

Więcej na Press.pl



© Portal Spożywczy 2021-12-06 19:42:39