Wydruk strony Portalu Spożywczego - www.portalspożywczy.pl

Agencja reklamowa OPCOM wygrała przetarg i realizuje działania digitalowe dla marki ROKO

Z początkiem roku firma Zbyszko SA powierzyła agencji reklamowej OPCOM kompleksową obsługę marki ROKO.

Agencja odpowiada za koncepcję strategiczno-kreatywną, która miała na celu odświeżenie i ujednolicenie komunikacji marki, a także dotarcie do młodszej grupy docelowej. W 2018 planowane są szerokie działania promocyjne obejmujące kampanię digital, współpracę z influecerami oraz mocne wejście w branżę gamingową (w tym roku marka ROKO została sponsorem tytularnym głośnego eventu ROKO Good Game Warsaw).

- Największym wyzwaniem było przygotowanie strategii komunikacji, która dotrze do młodzieży w wieku 13-18 lat. Są to osoby niezwykle aktywne w internecie, co może być zarówno szansą jak i zagrożeniem. Z jednej strony mamy do czynienia z ogromnym potencjałem komunikacyjnym, a z drugiej z wyzwaniem, które stanowi duża zmienność i różnorodność grupy oraz nieformalny styl komunikacji, którym się posługuje. Wierzymy, że wybrana koncepcja streszczona w claimie ROKO i jest LOCO odpowie na te potrzeby – komentuje Weronika Grzybowska-Janik, brand manager ROKO.



© Portal Spożywczy 2021-12-09 15:24:24