Wydruk strony Portalu Spożywczego - www.portalspożywczy.pl

Sieci handlowe muszą wywoływać uczucia i emocje

Konsumenci lubią wracać do sklepów, które wywarły na nich pozytywne wrażenie. Dlatego położenie większego nacisku na uczucia i emocje to wyzwanie stojące przed sieciami handlowymi - pisze "Puls Biznesu".



"Puls Biznesu" przytacza dane firmy TCC Global, z których wynika, że tylko 30 proc. Polaków zadeklarowało, że nie obeszłoby ich zamknięcie sklepu, w którym kupują najczęściej. To pokazuje, że nie czujemy się mocno związani z konkretną placówką i nie byłoby problemem przeniesienie się do innej. Eksperci podkreślają, że sklepy muszą wybić się czymś jeszcze niż tylko niską ceną i promocjami. – Sklepy wciąż zbyt mocno skupiają się na cenie, podczas gdy powinny pracować nad zbudowaniem emocjonalnej więzi z klientem – powiedział "PB" Bryan Roberts, dyrektor ds. strategii i trendów rynkowych w TCC Global.

Więcej w "Pulsie Biznesu".



© Portal Spożywczy 2021-12-09 13:50:02