666 Drukuj
Wydruk strony Portalu Spożywczego - www.portalspożywczy.pl

Julius Meinl: Skupiamy się na budowaniu świadomości i rozpoznawalności marki

Koncentrujemy się na budowaniu świadomości i rozpoznawalności marki oraz zdobyciu pozycji na polskim rynku HoReCa – powiedział w rozmowie z serwisem portalspozywczy.pl Piotr Pilch, prezes Julius Meinl w Polsce.


Autor: Jakub Szymanek / portalspozywczy.pl
Data: 06-08-2018, 11:32
fot. facebook.com/JuliusMeinlPoland

Piotr Pilch przedstawił strategię przygotowaną dla działań Julius Meinl w Polsce.

– Głównym założeniem strategii obranej przez Julius Meinl Polska jest dostarczanie kaw i herbat jakości premium oraz świadczenie usług na najwyższym, światowym poziomie. Chcemy przekazywać bogate doświadczenie zgromadzone przez markę Julius Meinl przez blisko 155 lat, inspirować i przyczynić się do ewolucji polskiego rynku kawy – wyjaśnił prezes.

– Stawiamy także na budowanie stabilnych więzi z nowymi kontrahentami oraz podtrzymywanie dobrych relacji z obecnymi klientami. Rozszerzyliśmy nasze portfolio o cały asortyment marki Julius Meinl, dzięki czemu stajemy się jeszcze solidniejszym partnerem z gwarancją stałości dostaw oraz profesjonalną obsługą na najwyższym światowym poziomie. Jednocześnie koncentrujemy się na budowaniu świadomości i rozpoznawalności marki oraz zdobyciu pozycji na polskim rynku HoReCa – dodał.

Prezes Julius Meinl pozytywnie ocenił polski rynek HoReCa.

– W związku z dobrą kondycją polskiej gospodarki oraz wzrostem krajowej konsumpcji, sytuacja na rynku HoReCa w Polsce jest bardzo dobra. Ponad połowa Polaków korzysta z usług gastronomicznych i widać rosnący trend nie tylko w liczbie samych klientów, lecz także w zwiększającej się częstotliwości odwiedzin i czasu spędzanego w lokalu. Ubiegły rok był bardzo dobrym okresem dla konsumpcji oraz gastronomii. W najświeższych raportach dotyczących zwyczajów i preferencji związanych z wyborem lokalu gastronomicznego widać wyraźnie, że na jedzenie na mieście wydajemy coraz więcej – średni rachunek za jedną wizytę to ok. 43 zł – analizował Piotr Pilch.

Czytaj więcej w "Strefie Premium": Julius Meinl: Chcemy inspirować i przyczynić się do ewolucji polskiego rynku kawy (wywiad)

 

© Portal Spożywczy 2020-04-06 08:00:44