Wydruk strony Portalu Spożywczego - www.portalspożywczy.pl

Herbapol-Lublin ze zmianami na kluczowych stanowiskach zarządzających

„Herbapol-Lublin” S.A. poinformował o zmianach na kluczowych stanowiskach zarządzających w firmie. Z początkiem października dyrektorem marketingu została Anna Mrożewska, a stanowisko dyrektora handlowego objął Paweł Głowniak.


Autor: portalspozywczy.pl
Data: 24-10-2018, 10:59
Anna Mrożewska, dyrektor marketingu Herbapol, fot. mat. prasowe

Anna Mrożewska z branżą marketingową związana jest od ponad 18 lat. Doświadczenie zawodowe zdobywała zarówno w Polsce jak i zagranicą (Wielka Brytania, Szwajcaria), pracując dla wiodących firm z branży FMCG takich jak: Gillette, Revlon, The Ales Group. Przez sześć lat związana była z Coca-Cola HBC, gdzie pełniła funkcję dyrektor marketingu, a następnie dyrektor strategicznych projektów biznesowych. Jako dyrektor marketingu w „Herbapol-Lublin” S.A. będzie odpowiedzialna za przygotowanie i realizację strategii marketingowo-komunikacyjnej spółki oraz wszystkich marek, jak również rozwój i promocję nowych produktów.

Z kolei Paweł Głowniak przez ostatnie 14 lat był związany z firmą Bakalland S.A., gdzie jako dyrektor handlowy był  odpowiedzialny za sprzedaż krajową i zagraniczną na ponad 40 rynkach na całym świecie. Od 2013 roku był także wiceprezesem zarządu firmy. Uczestniczył również w procesach fuzji, jak m.in. ostatnie połączenie firmy Bakalland i Delecta. W „Herbapol-Lublin” S.A.  będzie odpowiadać za strategię, organizację i zarządzanie całą krajową siecią sprzedaży.

– Cieszymy się, że do naszego zespołu dołączają osoby z tak ogromnym doświadczeniem na rynku FMCG – zarówno krajowym, jak i zagranicznym. Jestem przekonany, że ich wiedza i wysokie kompetencje pozwolą nam na umocnienie wiodącej pozycji Herbapolu, zbudowanie skutecznej przewagi konkurencyjnej oraz osiągnięcie założonych celów biznesowych firmy – mówi Evangelos Evangelou, prezes zarządu „Herbapol-Lublin” S.A.

© Portal Spożywczy 2020-10-28 12:39:05