Wydruk strony Portalu Spożywczego - www.portalspożywczy.pl

Sertop pamięta o srebrnym pokoleniu

Osoby w wieku +55 to chyba najczęściej „pomijana” grupa odbiorców, bo większość reklam dedykowana jest albo osobom młodym, albo seniorom. A przecież konsumenci w średnim wieku to całkiem spora grupa docelowa, która ma swoje konkretne potrzeby. Stąd bardzo ważne, aby producenci dostrzegli także srebrne pokolenie - mówi Aneta Będkowska  Marketing Manager w Sertop sp. z o.o.

Zwraca uwagę, że osoby z tego przedziału wiekowego najczęściej poszukują w sklepach naturalnych, lokalnych i mocno nawiązujących do tradycji produktów, takich jak serki topione o smakach typowych dla polskiej kuchni (szynka, szczypiorek z cebulą, słonecznik, borowiki) czy regionalne sery smażone, mocno związane z tradycyjną kuchnią śląską.

- Pokolenie to żyje w zgodzie ze zdrowotnymi trendami, stąd chętnie kupowane jest przez nich także masło klarowane. Ze względu na doświadczenia życiowe potrafią w pełni wykorzystać możliwości kulinarne, jakie dają im te produkty. O ile dla młodego człowieka serek topiony to zazwyczaj wyłącznie produkt na kanapkę, o tyle dla osoby w wieku 55+ jest to także baza do przygotowania różnego rodzaju zup oraz sosów. Warto o tym pamiętać wprowadzając tego typu produkty do swojego sklepu - mówi Aneta Będkowska.



© Portal Spożywczy 2022-08-17 00:20:06