Wydruk strony Portalu Spożywczego - www.portalspożywczy.pl

Chias Brothers na FRSiH: Na polskim rynku nie jest jeszcze tak popularna afiliacja jako sposób na dotarcie do klientów

Możemy nagradzać konsumentów za polecanie naszych produktów, co jest już widoczne w branży odzieżowej, ale jeszcze nie jest dostępne na rynku spożywczym – powiedziała Joanna Kaczmarek, Head of Marketing w Chias Brothers Europe Sp. z o.o. w trakcie debaty zatytułowanej „Influencer, celebryta, trendsetter – czy za każdą rozpoznawalną marką powinna stać znana osoba?” podczas XI Forum Rynku Spożywczego i Handlu.

Umiejętne działania w Internecie i budowanie strategii zdaniem Joanny Kaczmarek jest kluczowe w dotarciu do konsumentów.

– Trzeba się zastanowić dobrze, co powinno być przekazem marki. Z naszych doświadczeń wiemy, że trzeba pokazywać czym produkt wyróżnia się, opowiedzieć o jego zaletach. W dobie Internetu, gdzie dociera do nas tyle różnych informacji, twórcy muszą zbudować dobry przekaz ze strony marki, influencera do odbiorcy – dodała Head of Marketing w Chias Brothers.

Zdaniem Joanny Kaczmarek każdy z kanałów jak: media, blogerzy, infuencerzy, eventy jest istotny w dotarciu do konsumentów.

– Moim zdaniem kanały muszą uzupełniać się i w tym tkwi sekret sukcesu. W naszym przypadku influencerzy generują zasięg, których media nie osiągną, jeśli chodzi o Internet. Ale także inne działania jak media i eventy muszą być włączone – stwierdziła Joanna Kaczmarek z Chias Brothers.

Influencer marketing jest wymieniany jako jeden z głównych nurtów w najbliższej przyszłości jako dotarcie do szerokiego grona konsumentów. W najbliższym czasie może rozwinąć się jeszcze inne narzędzie.

– Na polskim rynku nie jest jeszcze tak popularna afiliacja jako sposób na dotarcie do klientów. Możemy nagradzać konsumentów za polecanie naszych produktów, co jest już widoczne w branży odzieżowej, ale jeszcze nie jest dostępne na rynku spożywczym. W przypadku marek, które sprzedają przez Internet jest to jakaś droga, którą warto podążać – oceniła Head of Marketing w Chias Brothers.



© Portal Spożywczy 2022-08-18 13:28:31