Wydruk strony Portalu Spożywczego - www.portalspożywczy.pl

Sokołów: 2018 rok pod znakiem przejęć i nowych produktów

- Największą inwestycją dla Grupy Sokołów w 2018 roku był oczywiście zakup Grupy Gzella. Dzięki sfinalizowaniu transakcji, nabyliśmy jeden z najnowocześniejszych zakładów produkcyjnych w Europie. Ponadto, w 2018 r. wprowadziliśmy na rynek aż 56 nowych produktów - mówi w rozmowie z serwisem portalspozywczy.pl Bogusław Miszczuk, prezes Sokołowa.


Autor: AT/portalspozywczy.pl
Data: 18-12-2018, 15:36
Bogusław Miszczuk, prezes Sokołowa, fot. PTWP

W ocenie Bogusława Miszczuka jednym z najważniejszych wydarzeń dla Grupy Sokołów w 2018 roku było przejęcie Grupy Gzella.

- Dzięki sfinalizowaniu transakcji, nabyliśmy jeden z najnowocześniejszych zakładów produkcyjnych w Europie. To niewątpliwie ogromne zwiększenie naszego potencjału i umocnienie pozycji na rynku. Dzięki naszemu know-how i relacjom biznesowym jesteśmy w stanie w pełni wykorzystać potencjał tego zakładu i dalej go rozwijać. Gzella to nie tylko zakład produkcyjny, ale również dobrze zorganizowana logistyka oraz sieć ponad 200 sklepów własnych. Przejęcie Grupy Gzella było krokiem milowym w realizacji naszych celów i z pewnością nadal przynosić będzie obopólne korzyści - mówi.

Prezes Sokołowa podkreśla, że niezwykle ważnym obszarem dla spółki jest modernizacja zakładów produkcyjnych.

- W 2017 roku przeznaczyliśmy na inwestycje ponad 118 mln złotych. Naszym celem jest nie tylko zwiększanie mocy produkcyjnych, ale także optymalizacja w zakresie gospodarowania wodą i energią elektryczną. To istotny element naszej społecznej odpowiedzialności, gdyż w ten sposób ograniczamy negatywny wpływ na środowisko - dodaje Miszczuk.

W 2018 roku Sokołów intensywnie pracował także nad poszerzeniem asortymentu.

- Wprowadziliśmy na rynek aż 56 nowych produktów, zgodnych z oczekiwaniami klientów. Nieustannie aktywnie wychodzimy naprzeciw nowym trendom żywieniowym i zmieniającym się potrzebom konsumentów. Efektem tych działań jest między innymi wprowadzenie hummusów – nowej propozycji w linii bezmięsnej Z Gruntu Dobre, jak również kolejnego produktu, stworzonego z myślą o najmłodszych konsumentach - kabanosów dla dzieci Sokoliki - dodaje prezes.

Jakie są plany spółki na 2019 rok?

- Stabilna i mocna pozycja firmy pozwala nam z optymizmem patrzeć w przyszłość. Dynamicznie rozwijamy się zarówno na rynku krajowym, jak i na rynkach zagranicznych. Planujemy kolejne inwestycje w naszych zakładach produkcyjnych – w tym również w zakupionym zakładzie Gzella w Osiu. Z pewnością nadal będziemy intensywnie poszerzać naszą ofertę produktową, tak, aby w pełni zaspokoić potrzeby naszych klientów, dostarczając im na co dzień najwyższej jakości produkty - podsumowuje Bogusław Miszczuk. 

© Portal Spożywczy 2020-10-22 16:31:14