Wydruk strony Portalu Spożywczego - www.portalspożywczy.pl

Maxima Grupe: Nie rozważamy przejęcia Piotra i Pawła

- Na początku 2018 roku Stokrotka miała 437 sklepów, a w pierwszej połowie grudnia sieć prowadziła już 517 sklepów. Sano, który nabyła Stokrotka kilka tygodni temu, posiada kolejne 36 sklepów w północno-zachodniej części Polski. Do końca tego roku Stokrotka planowała otworzyć blisko 20 dodatkowych sklepów – mówi Dalius Misiunas, dyrektor generalny i prezes Maxima Grupė, w rozmowie z dlahandlu.pl.


Autor: dlahandlu
Data: 27-12-2018, 14:53
Dalius Misiunas, dyrektor generalny i prezes Maxima Grupė. Fot. PTWP

Jego zdaniem, jest jeszcze zbyt wcześnie, by ocenić wpływ zakazu handlu w niedziele na wyniki sieci handlowych grupy. - Jednak prawdopodobnie będzie to miało wpływ na zachowania zakupowe klientów, a firmy handlowe będą musiały dostosować się do tych zmian - mówi.

Maxima Grupe poinformowała wcześniej, że ​​planuje ekspansję. - W 2019 roku planujemy aktywną ekspansję z naciskiem na Polskę. Zakładamy otwieranie 120-140 nowych sklepów na rynkach, na których działamy (kraje bałtyckie, Polska i Bułgaria), przy czym wiele z tych sklepów będzie otwieranych w Polsce. Nie możemy obecnie podać konkretnych liczb, ale jesteśmy zdecydowani utrzymać szybkie tempo wzrostu w Polsce w przyszłym roku – zapewnia prezes grupy.

Zapytany, czy firma rozważa przejęcie sieci Piotr i Paweł, prezes Maxima Grupė odpowiedział: - Nie rozważamy tej opcji.

Całość na dlahandlu.pl

© Portal Spożywczy 2020-10-26 00:08:59