Wydruk strony Portalu Spożywczego - www.portalspożywczy.pl

Pepsi zmienia hasło marketingowe

Koncern Pepsi wprowadza na ponad 100 rynkach na świecie nową platformę marketingową. Dotychczasowe hasło „Live for Now” zostało zastąpione nowym - „ For the love of it” - informują wirtualnemedia.pl.


Autor: wirtualnemedia.pl
Data: 09-01-2019, 13:43
fot. materiały prasowe

Wprowadzana nowa platforma marketingowa to pierwsza taka istotna modyfikacja strategii marki Pepsi od siedmiu lat. Zmiany będą widoczne zarówno w reklamach, na outdoorze, w spotach tv, aktywnościach w internecie oraz na opakowaniach.

W najbliższych miesiącach mają pojawić się na całym świecie różne treści nawiązujące do „For the love of it”. Marketer skupi się na promowaniu swojej flagowej marki, czyli Pepsi wśród młodszych pokoleń. W Europie Zachodniej nacisk zostanie położony na wsparcie wyłącznie Pepsi Max, czyli bezcukrowej wersji napoju.

Czytaj więcej na: wirtualnemedia.pl

© Portal Spożywczy 2020-10-22 17:17:42