Wydruk strony Portalu Spożywczego - www.portalspożywczy.pl

Papa John’s w Polsce świętuje pierwsze urodziny

Amerykańska sieć pizzerii Papa John’s świętuje swoje pierwsze urodziny w Polsce, kończąc rok z 6 lokalami w Warszawie. Z tej okazji sztandarowa pizza Super Papa dostępna jest w promocyjnej cenie – zarówno w restauracjach jak i w dostawie.


Autor: portalspozywczy.pl
Data: 15-01-2019, 12:13
fot. shutterstock

W 2018 roku sieć Papa John’s systematycznie otwierała kolejne lokale w Warszawie, począwszy od Pragi Południe, przez Ochotę, Wolę, Żoliborz i Mokotów aż po Wilanów. W wybranych lokalach – przy ul. Inflanckiej 4B oraz Postępu 10 – wprowadzono obsługę kelnerską. Pozostałe lokale sprofilowane są pod dostawy pizzy z dowozem do klientów, choć również w nich w swobodnej atmosferze można delektować się pizzą na miejscu oraz obserwować pracę pizza makerów przez charakterystyczne dla sieci przeszklenia między salą dla gości i kuchnią. Najważniejszym kryterium doboru lokalizacji jest dla sieci bliskość osiedli mieszkalnych lub ośrodków biurowych.

Pizza Papa John’s cieszyła się dużą popularnością wśród warszawiaków. Do jej wyrobu w 2018 roku zużyto 56 ton mąki, 22 tony sera i blisko 7 tys. puszek sosu pomidorowego. Kierowcy przejechali ponad 200 tys. km, czyli blisko 5-krotnie okrążyli ziemię i to… najczęściej skuterem. A to dopiero początek podboju Warszawy.

– Cieszymy się, że nasza marka spotkała się z tak dobrym przyjęciem wśród mieszkańców Warszawy. Od początku naszej obecności w Polsce kierujemy się hasłem, które przyświeca marce od początku jej istnienia, już ponad 30 lat: „Lepsze składniki, lepsza pizza”. Naszych gości traktujemy jak rodzinę i dokładamy wszelkich starań, by wychodzili od nas w pełni zadowoleni. Pilnie pracujemy nad jeszcze wyższą jakością produktów, obsługi – mówi Joanna Zawada, Dyrektor Marketingu sieci Papa John’s w Polsce. – Mamy wielu fantastycznych ambasadorów, którzy po pierwszym zamówieniu nie wyobrażają sobie zamawiania pizzy z innego miejsca. Rok zamykamy też z pierwszą nagrodą, Laurem Konsumenta w kategorii „Odkrycie Roku”. Będziemy dokładać starań, by szybko cała Warszawa mogła jeść naszą pizzę – dodaje Joanna Zawada.  

Obchodom urodzin Papa John’s towarzyszy kampania DOOH na wybranych stacjach metra, działania w sieciach społecznościowych (Facebook i Instagram) oraz działania BTL.

Z okazji urodzin legendarna duża pizza Super Papa dostępna jest w cenie 29,90 zł a pierwsze zamówienie online można złożyć z atrakcyjnym rabatem -30%.

© Portal Spożywczy 2020-10-24 13:11:05