- Przez ostatnie dwa lata pracowaliśmy nad transformacją firmy m.in.przebudowaliśmy całą strukturę IT, usprawniliśmy organizację, a teraz czas na przyspieszenie z budowaniem skali biznesu — mówi PiotrKruszyński, od stycznia prezes PizzaPortal.pl w rozmowie z "PB". Zapowiada, że w tym roku do portalu dołączy 2 tys. restauracji. Dziś jest ich blisko 4 tys.

PizzaPortal.pl coraz mocniej rozgląda się za miastami z 50-100 tys. mieszkańców — a nawet jeszcze mniejszymi. - Tam też powiększa się grupa klientów, która zamawia jedzenie online. To na razie małe rynki, ale chcemy być tam być obecni i gotowi do odpowiedzi na ten trend, gdy mocno przybierze na sile — zapowiada prezes PizzaPortal.pl

Piotr Kruszyński przekonuje, że rosnąca konkurencja, w tym ofensywa Ubera, nie jest zagrożeniem dla planów rozwoju portalu. - Uber działa w innym modelu - opartym w 100 proc. na własnej flocie, w efekcie więc jest w stanie rozwijać się tylko w największych miastach, bo osiągnięcie rentowności floty w mniejszej miejscowości jest bardzo trudne. My też inwestujemy we flotę, ale tylko w dużych miastach - mówi Piotr Kruszyński. 

Więcej w "Pulsie Biznesu".