Jalapeño burger powrócił na chwilę do oferty McDonald's
14 lutego w ramach promocji okazYEAH Jalapeño burger pojawił się w formie jednodniowej oferty dostępnej dla użytkowników aplikacji mobilnej McDonald’s.
Autor: portalspozywczy.pl/pr
Data: 15-02-2019, 11:22

Materiał chroniony prawem autorskim - zasady przedruków określa regulamin.

W 2018 roku z oferty McDonald’s zniknął Jalapeño burger. Wzbudziło to spore kontrowersje wśród jego fanów, który utworzyli event na FB z apelem o przywrócenie burgera do menu. W wydarzeniu o nazwie „Proszę przywrócić Jalapeno Burgera w McDonald’s” zadeklarowało swój udział ponad 10 tys. osób, a zainteresowanych przedsięwzięciem było ok. 34 tys.
McDonald’s zdecydował się wykorzystać szczególną okazję, jaką są Walentynki. 14 lutego w ramach promocji okazYeah Jalapeño burger pojawił się w formie jednodniowej oferty 2 x Jalapeno Burger + małe frytki za 8 zł tylko w aplikacji mobilnej.