Wydruk strony Portalu Spożywczego - www.portalspożywczy.pl

Rusza wielokanałowa kampania reklamowa łososia marki Mowi (wideo)

Marka łososia Mowi wystartowała z wielokanałową kampanią reklamową “Salmon is Good, Mowi is Goodness”, której celem jest zmiana postrzegania łososia przez konsumentów oraz zwrócenie ich uwagi na walory kulinarne i bogate wartości odżywcze tej ryby.


Autor: informacja prasowa
Data: 26-04-2019, 14:26
fot. kadr za YouTube

15 kwietnia 2019 r. ruszyła wielokanałowa kampania promująca markę Mowi pod hasłem “Salmon is Good, Mowi is Goodness”, które jest globalnym manifestem Mowi. Obejmuje ona szereg kanałów komunikacji – od telewizji przez digital, prasę drukowaną po niestandardowe działania dla konsumentów na terenie całej Polski. Jednym z nich jest popularny food truck, który pod nazwą “GoodTruck” wyruszył w ogólnopolską trasę, aby dzielić się dobrem, które tkwi w Mowi.

Częścią kampanii jest 30-sekundowy spot telewizyjny wyreżyserowany przez Belen Gayan i zrealizowany przez agencję reklamową The Cyranos//McCANN. Za jego adaptację na polski rynek odpowiedzialna jest agencja TenZacharski.

Mowi zaprasza do współpracy również znanych blogerów oraz influencerów kulinarnych i lifestylowych, którzy dzięki marce mają okazję spróbować dań z łososiem przygotowywanych przez najlepszych szefów kuchni w Polsce.

W ramach działań promocyjnych w branży HoReCA Mowi wspiera ogólnopolskie konkursy kulinarne. Marka będzie obecna na jednym z największych wydarzeń kulinarnych w Polsce - Taste Masters 2019 organizowanym przez Gault&Millau Polska.

Aby zachęcić konsumentów do spożywania łososia Mowi organizuje również również degustacje, samplingi oraz live cookingi.

© Portal Spożywczy 2020-12-02 19:21:30