Wydruk strony Portalu Spożywczego - www.portalspożywczy.pl

Wystartowała nowa kampania promująca napoje Hortex

Wystartowała nowa kampania promująca napoje Hortex, m.in. ich nowe warianty smakowe. Jest realizowana pod hasłami „Orzeźwia jak nie wiemy co” i „Zależy nam abyś spróbował” - podają wirtualnemedia.pl.


Autor: wirtualnemedia.pl
Data: 06-05-2019, 09:52
fot. materiały prasowe

Spoty z kampanii są utrzymane w dynamicznej, luźnej stylistyce skierowanej głównie do młodych odbiorców. Spoty kończą się sloganami „Orzeźwia jak nie wiemy co” i „Zależy nam abyś spróbował”. W kampanii prezentowane są dotychczasowe wersje smakowe napojów Hortex oznaczone owocami, a także cztery nowe - z nazwami geograficznymi: Brasil, Japan, Los Angeles i Madagascar. Poprzednio przez pięć lat w reklamach napojów Hortex występowała Matka Natura.

Działania reklamujące Hortex obejmują m.in. telewizję oraz internet (w tym platformy społecznościowe).

Czytaj więcej w wirtualnemedia.pl

© Portal Spożywczy 2020-07-10 08:35:41