Wydruk strony Portalu Spożywczego - www.portalspożywczy.pl

Firma „Anita” wprowadza lody dla osób aktywnych fizycznie

Firma „Anita” wprowadza na rynek już drugie w tym roku lody niszowe. Tym razem są to lody o wysokiej zawartości białka dla osób aktywnych i uprawiających sport.


Autor: portalspozywczy.pl
Data: 09-05-2019, 10:13
fot. materiały prasowe

Firma „Anita”, która ma już w swojej ofercie m.in. lody wegańskie i lody bez laktozy oraz bezglutenowe, wprowadza właśnie na polski rynek kolejny produkt niszowy. Są nim lody High Protein o zwiększonej zawartości białka. Produkt powstał z myślą m.in. o osobach uprawiających wyczynowo sport, biegaczach, ale także osobach o określonej, specyficznej diecie dopasowanej do np. planów treningowych. Produkt stworzony został także z myślą o zawodowych sportowcach.

- Rynek lodów w Polsce się zmienia, a konsumenci poszukując coraz częściej deserów dopasowanych do ich specyficznych diet, ograniczeń dietetycznych czy stylu życia. Rozwój lodów niszowych jest więc odpowiedzią na nowe trendy konsumenckie , ale przede wszystkim na nowe oczekiwania odbiorców – mówi Robert Serediuk, dyrektor handlowy firmy „Anita”.

Nowy deser „Anity” zaspokaja aż 9% dziennego zapotrzebowania na białko. Tak wysoki wskaźnik RWS uzyskano zwiększając zawartość protein w składzie nowych lodów. W 100 g produktu znajdziemy aż 9 g białka. Ale to nie jedyna ciekawostka rynkowej nowości działoszyńskiej firmy. Lody wyprodukowano na śmietance – stanowi ona 22% składu. Deser nie zawiera także sztucznych barwników i aromatów.

Na rynku obecne są już lody z licencją bezglutenową, a więc dla osób mających celiakię lub z wyboru stosujących dietę bezglutenową. W sklepach znajdziemy także lody bez laktozy dla osób z nietolerancją cukru mlekowego, a także lody dla wegan na bazie soi. Wszystkie produkuje „Anita”.

- Powiększamy naszą rodzinę lodów niszowych, bo widzimy w tym rynku przyszłość. Widzimy także jak rośnie w Polsce zapotrzebowanie na tego typu produkty w masowej sprzedaży. Te już obecne na rynku bardzo szybko zyskują swoje grono odbiorców. Jednocześnie wciąż jest sporo luk do wypełnienia – mówi Serediuk.

Jedną z nich są sportowcy oraz osoby aktywne. – Lody High Protein powstały właśnie z myślą o tej grupie, ale także jako odpowiedź na pewien globalny trend, który widzimy także w Polsce – mówi.

- Coraz więcej osób dziś ćwiczy, dba o ciało, chodzi na siłownie, uprawia różne sporty, coraz więcej osób także stosuje diety wspomagające treningi. Wprowadzenie nowego produktu, a w tym przypadku deseru lodowego, dopełnia ma za zadanie dopełnić tę specyficzną dietę  – zauważa.

Jak podkreśla przedstawiciel „Anity” to nie ostatni niszowy produkt, jaki firma ma w planach. – Rozglądamy się uważnie i szukamy nowych nisz, które warto zagospodarować. Chcemy także rozwinąć już obecną ofertę m.in. o nowe smaki – zapowiada.

Lody High Protein, które wiosną wchodzą do oferty „Anity” dostępne będą w familijnych opakowaniach  500 ml. Póki co w 2 smakach: waniliowym oraz truskawkowym. Kupić będzie można je w popularnych sieciach handlowych oraz dyskontowych. Sugerowana cena to: 4,99 zł . Może się ona jednak różnić w zależności od sklepu.

P.P.Ch i P.R.-S. „Anita” Grzegorz Mordalski to producent lodów i mrożonek, działający na polskim rynku od ponad 25 lat. W swojej ofercie „Anita” posiada zarówno lody (m.in. Różki, lody na patyku, sorbety, lody familijne,  lody w kubkach), jak również mrożonki (m.in. pyzy, pierogi, uszka). Produkty „Anity” na rynku dostępne są zarówno pod marką własną firmy, jak również pod markami znanych sieci m.in. Biedronka, Carrefour, Netto, Kaufland, Tesco, Aldi, Intermarche, lewiatan i innych.  Zakład produkcyjny oraz mroźnia „Anity” mieści się Działoszynie (woj. łódzkie)

© Portal Spożywczy 2021-02-27 10:30:32