Wydruk strony Portalu Spożywczego - www.portalspożywczy.pl

Prezes Makaronów Polskich na EEC 2019: Przyszedł czas, żeby powalczyć o większy udział na rynku (wideo)

Przeprowadziliśmy wiele projektów inwestycyjnych. Inwestowaliśmy w technologię. W know-how. Mamy dzisiaj na skalę Polski najnowocześniejszy park maszynowy. Mamy bardzo dobrych technologów. Przyszedł czas, żeby powalczyć o większy udział na rynku – powiedział serwisowi portalspozywczy.pl Zenon Daniłowski, prezes zarządu Makarony Polskie.

Zenon Daniłowski pozytywnie ocenił wyniki finansowe spółki Makarony Polskie. 

– Rok 2018 był bardzo dobry dla naszej firmy. Z jednej strony uzyskaliśmy dobre wyniki finansowe. Sprzedaż w 2018 wyniosła ok 155 milionów. Zrealizowaliśmy zysk na poziomie netto 6 milionów. Były to przyzwoite wyniki. Wyższe o kilka procent niż w roku 2017. Z drugiej strony w roku 2018 realizowaliśmy wiele inwestycji, cztery projekty rozwojowe, dwa w Rzeszowie i dwa w Stoczku – wymienił prezes.

Nowe inwestycje mają pomóc poszczególnym markom z portfolio spółki, wzmocnić pozycję w swoich segmentach na rynku.

– Przeprowadziliśmy wiele projektów inwestycyjnych. Inwestowaliśmy w technologię. W know-how. Mamy dzisiaj na skalę Polski najnowocześniejszy park maszynowy. Mamy bardzo dobrych technologów. Przyszedł czas, żeby powalczyć o większy udział na rynku – dodał Zenon Daniłowski.



© Portal Spożywczy 2021-05-06 14:15:11