Wydruk strony Portalu Spożywczego - www.portalspożywczy.pl

Komisja Etyki Reklamy krytycznie o spotach Devil Drink

Reklama internetowa napoju energetycznego Devil Energy Drink jest nieobyczajna, nierzetelna oraz może wprowadzać dzieci i młodzież w błąd wykorzystując ich brak doświadczenia i ufność - orzekła Komisja Etyki Reklamy - informują Wirtualnemedia.pl

KER rozpatrzyła aż 79 skarg na jedną z tegorocznych reklam napoju energetycznego Devil Energy Drink. Umieszczona pod koniec stycznia br. na Facebooku grafika przedstawiała nagiego chłopca z szeroko otwartymi ustami i wzrokiem skierowanym ku górze. W tle umieszczono logo Devil Energy Drink, a poniżej puszkę tego napoju i hasło „Roman już wie, co niedługo będzie miał w ustach”.

Po kilku godzinach wpis zniknął. W skargach złożonych do KER ich autorzy zwracali uwagę m.in., że reklama „w jednoznaczny sposób sugeruje treści seksualne z wykorzystaniem nieletniego chłopca”.

KER oceniła, że zaskarżona reklama napoju Devil Energy nie była prowadzona w poczuciu odpowiedzialności społecznej, a także zawiera treści, które mogą dzieci i młodzież wprowadzać w błąd poprzez wykorzystywanie ich naturalnej ufności i brak doświadczenia. 

Więcej na Wirtualnemedia.pl



© Portal Spożywczy 2021-06-21 00:01:49