Wydruk strony Portalu Spożywczego - www.portalspożywczy.pl

Organic Farma Zdrowia: Mamy w ofercie coraz więcej produktów od polskich producentów

- W I półroczu 2019 r. powiększyliśmy ofertę produktów świeżych, a więc ekologicznego mięsa i wędlin, owoców i warzyw, nabiału. Co cieszy, coraz więcej takich produktów pochodzi od polskich producentów. To jest przyszłość rynku ekologicznego - wysoka jakość w rozsądnej cenie i szeroka oferta, zwłaszcza produktów świeżych. Tu jesteśmy bardzo mocni i dołożymy starań abyśmy byli jeszcze lepsi - mówi w rozmowie z serwisem portalspozywczy.pl Sławomir Chłoń, prezes sieci Organic Farma Zdrowia.

- Przekazywane dotychczas miesięczne wartości wyraźnie pokazują, że rośniemy, a sklepy odwiedza więcej klientów. Oferta Organic Farma Zdrowia jest coraz szersza, a ceny stają się coraz atrakcyjniejsze. Na przykład w naszej flagowej akcji promocyjnej "Bio dla Każdego" mamy już ponad 200 produktów ekologicznych, których ceny wspólnie z dostawcami obniżyliśmy o kilkanaście - kilkadziesiąt procent. Celem tej akcji jest zachęcenie Polaków do spróbowania żywności ekologicznej i cel ten jest realizowany - mówi Chłoń.

W pierwszym półroczu sieć poszerzyła ofertę o ekologiczne produkty wegańskie pod markami Żółty Cesarz i Biolab.

- Zwiększyliśmy także liczbę doskonałych jogurtów, kefirów i serów uznanej marki Andechser, wprowadzamy na półki pieczywo ekologiczne do samodzielnego odpieku w piekarniku albo tosterze pod marką Nowakowski. Powiększyliśmy ofertę produktów świeżych, a więc ekologicznego mięsa i wędlin, owoców i warzyw, nabiału. Co cieszy, coraz więcej takich produktów pochodzi od polskich producentów. To jest przyszłość rynku ekologicznego - wysoka jakość w rozsądnej cenie i szeroka oferta, zwłaszcza produktów świeżych. Tu jesteśmy bardzo mocni i dołożymy starań abyśmy byli jeszcze lepsi - dodał.

Prezes Organic Farmy Zdrowia wskazał, że w pierwszym półroczu spółka odbudowała magazyn w Warszawie, który wraz z biurem uległ całkowitemu zniszczeniu w pożarze ostatniego dnia stycznia.

- Mimo tego zdarzenia sprzedaż w sklepach była realizowana nieprzerwanie dzięki naszym wieloletnim dostawcom i wspaniałym klientom. Po kilku dniach mieliśmy nowy tymczasowy magazyn i biuro, a obecnie jesteśmy już w nowej docelowej lokalizacji pozwalającej na dalszy rozwój w kolejnych latach - dodał.

W ocenie Sławomira Chłonia drugie półrocze zapowiada się nieźle.

- Coraz więcej osób interesuje się ekologią, dba o przyszłość Ziemi, stawia na zdrowie. Pojawiają się oczywiście również i problemy jak ceny wieprzowiny oraz owoców i warzyw. Z powodu upałów dostępność warzyw i owoców jest w całej Europie ograniczona. Miejmy jednak nadzieję, że to stan przejściowy i unormuje się. Po wakacjach otworzymy nowy duży sklep połączony z bistro we Wrocławiu, podobny do naszych delikatesów w warszawskim biurowcu Q22. To zupełnie inna jakość sklepu - na dużej powierzchni możemy zaoferować więcej produktów, lepiej eksponować je i dać klientom przyjemność z zakupów - podsumował.



© Portal Spożywczy 2021-05-07 21:58:44