Wydruk strony Portalu Spożywczego - www.portalspożywczy.pl

Marka Porcja Dobra debiutuje w sieciach handlowych

Od czerwca produkty firmy Pure Life z logo Dobra Kaloria można znaleźć na półkach ze zdrową żywnością w drogeriach Rossmann.

To drugi poważny dystrybutor po Kauflandzie, który wprowadził do swojej oferty słodycze podlaskiej firmy, wytwarzane tylko z naturalnych składników: owoców i orzechów.

Firma wypuściła linię Porcja Dobra na rynek w ubiegłym roku. Tworzą ją naturalne przekąski:  wocowe listki, bakaliowe krążki i kostki z niespodzianką, które poza słodyczami zawierają zabawkę i Dobrokartę, czym marka wpisuje się w nurt tzw. sharingu. 

Linię spopularyzowały w pierwszej kolejności internetowe sklepy ze zdrową żywnością, takie jak np. Bee.pl czy bdsklep.pl. Teraz zainteresowały się nią sieci handlowe. Przekąski Porcja Dobra dostępne są w wybranych sklepach Rossmann. Można je kupić także poprzez stronę internetową sieci.

Marka, by przekonać dystrybutorów i konsumentów do swoich produktów stosuje m.in. sprawdzoną metodę marketingową tzw. sampling. Do większych zamówień dodaje pule artykułów przeznaczonych do bezpłatnego rozdawania wśród klientów.

Marka prowadzi także rozmowy z innymi dużymi dystrybutorami. Niektóre są już mocno zaawansowane. Wkrótce więc Porcję Dobra będzie można kupić w innych sieciowych sklepach.



© Portal Spożywczy 2021-05-07 21:51:25