Wydruk strony Portalu Spożywczego - www.portalspożywczy.pl

BoboVita startuje z nową ogólnopolską kampanią "Odkryj sposób mam na mniam!”

„Odkryj sposób mam na mniam!” to hasło nowej ogólnopolskiej kampanii BoboVita, w której marka prezentuje 4 kremowe nowości w wygodnych tubkach – BoboVita JogoMi! Te pyszne połączenia owoców z jogurtem to dla rodziców wsparcie w żywieniu najmłodszych.


Autor: portalspozywczy.pl
Data: 17-07-2019, 11:46
fot. materiały prasowe

Prowadzone działania obejmują tradycyjne oraz nowoczesne kanały dotarcia. Na potrzeby kampanii powstała 15’ reklama telewizyjna, emitowana m.in. w stacjach tematycznych TVN. Uruchomiona została również zasięgowa kampania online.

Za kreację i nadzór produkcyjny odpowiada agencja Havas Warsaw. Kopię TV 15’ zrealizował dom produkcyjny Easy Hell. Media tradycyjne zakupił dom mediowy MediaCom, media online – K2 Precise, a działania PR prowadzi Alert Media Communications.

 

© Portal Spożywczy 2020-10-22 17:34:05