Wydruk strony Portalu Spożywczego - www.portalspożywczy.pl

Firma z amerykańskim kapitałem wprowadza na rynek wodę Rodowita z Roztocza

Firma Nativiana Roztocze otwiera w Grabniku k/Krasnobrodu rozlewnię wody mineralnej nowej marki na rynku - Rodowita z Roztocza.

Oficjalne otwarcie odbędzie się w połowie września w w Grabniku k/Krasnobrodu. Od początku roku spółka prowadzi intensywną rekrutacje pracowników rozlewni.

Z ogłoszenia o pracę dowiadujemy się, że Nativiana Roztocze to nowy międzynarodowy projekt na terenie Krasnobrodu. To firma prywatna  z amerykańskim kapitałem, która tworzy nową markę dla polskiego rynku naturalnej wody mineralnej.

Rodowita to niskosodowa, średniozmineralizowana woda, zawierająca wapń, magnez, potas. Etykieta z ikoną wilczycy nawiązuje do dzikiej natury tego regionu. Rodowita dostępna jest w butelkach PET 1,5 l i 0,6 l, w wersji gazowanej i niegazowanej.



© Portal Spożywczy 2021-06-19 11:23:19