666 Drukuj
Wydruk strony Portalu Spożywczego - www.portalspożywczy.pl

Bakalland: Słodycze to nie tylko forma nagrody lub pocieszenia

Konsumenci poszukują nowych doświadczeń i wrażeń smakowych. - To determinuje marki spożywcze, aby uważnie obserwować trendy żywnościowe i odpowiadać na potrzeby dynamicznie zmieniającego się rynku. Dziś dla konsumentów liczy się zarówno smak, dostępność, jak i gramatura, rozmiar oraz dotychczasowe doświadczenia z marką i przesłanie płynące z komunikacji produktu - uważa marka Bakalland.


Autor: dlahandlu.pl
Data: 25-09-2019, 12:00
fot. materiały prasowe

Zdaniem firmy innowacyjność na rynku przekąsek to przede wszystkim dynamiczne dostosowywanie się do zmieniających się potrzeb konsumentów.

- Słodycze to już nie tylko forma nagrody lub pocieszenia. Konsumenci sięgają po nie również pomiędzy posiłkami, aby dodać sobie energii. Wciąż jednak szukają odpowiednich, które nie będą powodowały wyrzutów sumienia. Producenci chcący utrzymać wysoką sprzedaż produktów powinni nieustannie odpowiadać na popyt rynku. W kategorii słodkich przekąsek zmiany potrafią zachodzić dynamicznie. Mogą one zarówno wskazywać nowy kierunek działań, jak i mocno ograniczyć dotychczasowy - podaje Bakalland.

Marka wprowadziła nową kategorię przekąskową – BA!rdzo Bakaliowa Tabliczka. To odpowiedź na tradycyjne czekolady z dodatkiem bakalii. Nowy produkt odwrócił klasyczne proporcje. Ponad 70 proc. bakalii zostało oblane 25 proc. czekolady.

© Portal Spożywczy 2020-03-30 10:00:03