Wydruk strony Portalu Spożywczego - www.portalspożywczy.pl

E.Wedel podsumował świąteczną kampanię

Styczeń to czas postanowień, ale i podsumowań. Dla marki E.Wedel koniec ubiegłego roku obfitował w szereg działań, prowadzonych w ramach kampanii „Przejdźmy w tryb świąteczny”.


Autor: portalspozywczy.pl
Data: 31-01-2020, 13:50
fot. materiały prasowe

Głównymi ambasadorkami akcji zostały piosenkarka i influencerka młodego pokolenia Sylwia Lipka, a także Marta Lech-Maciejewska (SuperStyler), jedna z najbardziej popularnych blogerek parentingowych. Dodatkowo całość kampanii wspierało 15 micro influencerów, którzy na czas świąt zadeklarowali przejście w tryb świąteczny i całkowite wyłączenie się w tym czasie z social mediów. Ich celem była promocja czasu spędzanego z rodziną i tym samym, wstrzymanie się od publikowania contentu, który mógłby odciągnąć obserwujących od tego, co naprawdę ważne – budowania relacji tu i teraz, wśród najbliższych nam osób. O świątecznej aktywacji E.Wedel w wigilijny poranek usłyszeli także widzowie Dzień Dobry TVN od Marty Lech-Maciejewskiej (SuperStyler) i Magdaleny Chorzewskiej.

Kampania „Przejdźmy w tryb świąteczny” przyniosła doskonałe wyniki. W samym internecie z komunikatem zetknęło się ponad 10 milionów osób, prawie 1,5 miliona obejrzało audycję w DD TVN i Onet Rano, a blisko 180 tysięcy użytkowników zapoznało się bliżej z dedykowanym kampanii contentem, umieszczonym na portalach informacyjnych. Współprace z influencerami także spotkały się z bardzo pozytywnych odbiorem – uzyskały ponad 2,2 miliona zasięgu organicznego, 350 000 polubień, 4 000 komentarzy. Obserwujący chętnie angażowali się w dyskusję pod postami i deklarowali przyłączenie się do akcji.  

Za koncepcję i produkcję spotu telewizyjnego odpowiedzialna była agencja PZL, koncepcję i realizację kampanii – w tym spot video i filtr AR, opracowała agencja GoldenSubmarine. Działania PR towarzyszące akcji „Przejdźmy w tryb świąteczny” poprowadził Walk PR, zaś nad współpracą z influencerami oraz zakupem mediów czuwał dom mediowy Zenith.

© Portal Spożywczy 2020-04-01 20:25:25