Wydruk strony Portalu Spożywczego - www.portalspożywczy.pl

Tomasz Karolak w niestandardowej kampanii burgerów Maestro

5 lutego startuje niestandardowa kampania promująca powracającą do oferty linię burgerów Maestro, w której Tomasz Karolak wraz z McDonald's "wkręca" Katarzynę Zielińską.


Autor: portalspozywczy/pr
Data: 05-02-2020, 12:21
W McDonald's po raz kolejny pojawią się burgery z linii Maestro; fot. materiały prasowe

Od 5 lutego w ofercie spod znaku złotych łuków po raz kolejny pojawią się burgery z linii Maestro.

Maestro Grilled Cheese to 100% wołowiny zamkniętej w bułce. Kompozycję smakową zapewniają dodatki: prażona cebula, pikle, grillowany camembert, topiony ser cheddar oraz sosy: musztarda amerykańska i ketchup. 

Z kolei Maestro Red Hot Chili to wołowina serwowana w towarzystwie rukoli, pikli i pikantnej papryki. Ostrość burgera podkreślają dwa sosy: aksamitny jogurtowy oraz pikantny pomidorowy. Wraz z Maestro do oferty powracają kartofelki podawane z sosem śmietanowym.

W ramach nieszablonowej komunikacji Tomasz Karolak z pomocą McDonald’s wkręcił swoją koleżankę - Kasię Zielińską zabierając ją na burgera do miejsca, którego raczej się nie spodziewała.

To kolejny spot z serii utrzymanej w klimacie eksperymentu. W poprzednich realizacjach goście małych burgerowni zaskakiwani byli smakiem burgera Maestro. 

W pełnej 6-minutowej wersji filmu widzowie poznają dokładny przebieg spotkania Tomasza Karolaka i Katarzyny Zielińskiej. Realizacją, we współpracy z aktorem, zajął się Jan Komasa, reżyser nominowany do Oscara. Skrót filmu będzie emitowany jako reklama telewizyjna.

© Portal Spożywczy 2020-04-01 02:50:27