Wydruk strony Portalu Spożywczego - www.portalspożywczy.pl

Carlsberg wystartował z 14. edycja loterii podkapslowej marki Harnaś

Carlsberg wystartował z 14. edycja loterii podkapslowej marki Harnaś. Od 1 lutego br. w sklepach na terenie całego kraju dostępne jest piwo Harnaś w promocyjnych opakowaniach. Do wygrania są 0,5l puszki i 4-paki Harnasia.


Autor: portalspozywczy.pl/informacja prasowa
Data: 11-02-2020, 11:53
Od 1 lutego br. w sklepach na terenie całego kraju dostępne jest piwo Harnaś w promocyjnych opakowaniach fot. materiały prasowe

Marka Harnaś jako pierwsza, 13 lat temu, wprowadziła na rynek loterię „kup i wygraj”. Aby wygrać w loterii, wystarczy kupić promocyjną butelkę lub puszkę piwa Harnaś i poszukać pod kapslem lub kluczykiem hasła „Harnaś 2020” lub „Harnaś 4-pak 2020”.

- Rok 2019 był dla marki Harnaś wyjątkowy. Zmieniliśmy opakowania, wprowadziliśmy po raz pierwszy w naszej historii fabularnego bohatera marki, który zastąpił animowany format reklam i udoskonaliliśmy nasze piwo. Zmiany te przypadły do gustu naszym konsumentom, a także pozwoliły zaprosić do świata marki nowych smakoszy piwa. - Obraliśmy właściwy kierunek zmian, jednocześnie pozostawiając podkapslową loterię w kalendarzu Harnasia – mówi Patrycja Skierska, menedżer marki Harnaś. 

Promocja rozpoczęła się 1 lutego i potrwa do 31 lipca br.  W połowie grudnia w sklepach pojawiły się promocyjne puszki i butelki Harnasia, a w ostatnich tygodniach stycznia dedykowane dla promocji materiały POSM. Promocję wspiera również kampania TV oraz działania w Internecie.  

© Portal Spożywczy 2020-04-07 01:18:43