Wydruk strony Portalu Spożywczego - www.portalspożywczy.pl

Marki Wawel i Big Milk kolejny raz przystąpiły do współpracy

Dwie marki Wawel oraz Big Milk kolejny raz przystąpiły do współpracy, aby zaskoczyć miłośników słodkości – tym razem w kategorii czekolad. Do portfolio marki Wawel dołącza nowość: Czekolada i Miniczekolada z Wawelu Big Milk.

Do portfolio Wawel dołączyły nowości: Czekolada z Wawelu Big Milk (100 g) i MINIczekolada Big Milk, w kieszonkowej wersji 45 g. To produkty, które powstały z połączenia gorzkiej czekolady Wawel 43% cocoa z mlecznym nadzieniem Big Milk. W ramach promocji nowych produktów marka przygotowała szeroko zasięgową kampanię telewizyjną oraz digital. W punktach sprzedaży pojawią się także materiały POS.

Nowości w portfolio Wawel, tak jak i inne produkty marki są pełne tylko Dobrych Składników. Bez barwników, sztucznych aromatów i dodatku substancji konserwujących oraz emulgatora E476.

Najnowszy spot reklamowy podkreśla wyjątkowe połączenie delikatnie gorzkiej czekolady Wawel, z puszystym, mleczno – śmietankowym nadzieniem inspirowanym lodami Big Milk. Nowości wyróżnia dodatkowo nowoczesny design opakowań, eksponujący najważniejsze atrybuty smakowe produktu. W nowej komunikacji pojawiają się ponownie  Jacek i Maciek, bohaterowie znani już z kampanii Wolność Wyboru oraz Kampanii Czekolad  Wawel.

Promocję nowości wspiera intensywna kampania – spoty TV w najbardziej zasięgowych stacjach (TVN, Polsat, TVP, a także stacjach tematycznych), szeroko zasięgowe wsparcie digital, czyli komunikacja oparta o display, video, Influencer oraz Social Media marketing, a dodatkowo działania PR i materiały POS. Kampania wystartuje już 17 lutego.  



© Portal Spożywczy 2022-01-20 02:17:24