Wydruk strony Portalu Spożywczego - www.portalspożywczy.pl

Danone: Konsumenci interesują się produktami z superfoods

Zainteresowaniem konsumentów cieszą się, także produkty, w których oprócz prostego składu i naturalnego pochodzenia składzie pojawiają się składniki z tak zwanej grupy „superfoods” – są to na przykład jagody goi, chia, czy też doskonale znane nam nasiona lnu – powiedział serwisowi portalspożywczy.pl Rafał Piwowarski, dyrektor fabryki Danone w Bieruniu.


Autor: Roman Wieczorkiewicz, portalspożywczy.pl
Data: 25-02-2020, 13:50
Rafał Piwowarski, Danone

W naszej ofercie z ogromnym zainteresowaniem konsumentów spotkała się linia produktów Activia Siemię Lniane, która otrzymała Certyfikat Breakthrough Innovation Poland 2018. Pozytywna opinia konsumentów, która miała wpływ na przyznanie nam tego wyróżnienia, to dla nas potwierdzenie, że prawidłowo zdefiniowaliśmy potrzeby konsumentów i trafnie na nie odpowiedzieliśmy – mówi.

Oczywiście pamiętajmy, że jedzenie naturalnie kojarzy się nam z przyjemnością. Poszukujący jej współcześni konsumenci coraz chętniej sięgają więc po nowe, ciekawe smaki. Właśnie dlatego, obok kategorii produktów przeznaczonych do codziennej konsumpcji, na bieżąco rozwijamy także tzw. kategorie przyjemnościowe. Z entuzjazmem zostały odebrane nasze zeszłoroczne nowości – ŚniaDanio, czyli połączenie serka o smaku waniliowym z mieszanką zbóż i owoców w trzech wersjach smakowych oraz dwuwarstwowy jogurt do picia Fantasia w trzech wyjątkowych smakach.

Zapytany jak zatem wygląda obecnie rynek galanterii mleczarskiej, powiedział, że na przestrzeni ostatnich lat rynek produktów mlecznych – podobnie jak innych branż, nie tylko spożywczych – znacznie się zmienił. Dzisiaj charakteryzuje go przede wszystkim niezwykła różnorodność, jakiej nie było 20, a nawet 10 lat temu. - Tę różnorodność można dostrzec zarówno na sklepowych półkach - gdzie konsumenci mają do wyboru produkty mleczne w wielu rozmaitych smakach, ale i w różnych formatach - jak i w samej produkcji. Dawniej w fabryce Danone w Bieruniu powstawało zaledwie kilka wariantów produktów. Teraz na 13 liniach produkcyjnych wytwarzamy ich ponad 260. Rosnąca różnorodność produktów wynika z coraz większej otwartości współczesnych konsumentów, którzy chętnie próbują nowości i chcą mieć szeroki wybór – mówi Rafał Piwowarski.

© Portal Spożywczy 2020-06-04 07:38:24