Wydruk strony Portalu Spożywczego - www.portalspożywczy.pl

Wyzwanie #Hot16challenge dotarło do branży spożywczej. Wśród nominowanych Biedronka, Lidl i Żabka

SOTI Natural, producent parzonych herbat w butelkach i papierowych puszkach, rzucił wyzwanie branży spożywczej. Marka nagrała swoją zwrotkę #Hot16challenge, a następnie nominowała i zaprosiła do udziału w wyzwaniu Biedronkę, Lidl i Żabkę.


Autor: portalspozywczy.pl
Data: 18-05-2020, 13:26
Wyzwanie #Hot16challenge dotarło do branży spożywczej. Nominowani Biedronka, Lidl i Żabka, fot. materiały prasowe

#Hot16challenge to wyzwanie polegające na nagraniu 16 wersów i nominowaniu kolejnych osób do akcji, które mają stworzyć swój kawałek w 72 godziny. Druga edycja legendarnej rapowanej akcji to nie tylko nagrywanie muzyki, ale również pomoc w walce z koronawirusem. Wraz z #hot16challenge2 ruszyła zbiórka - “Beef z koronawirusem #hot16challenge” dla siepomaga.pl. Zarówno nominowani jak i fani mogą wpłacać pieniądze na pomoc pracownikom służby zdrowia w walce z koronawirusem. Zbiórka dostępna jest pod adresem www.siepomaga.pl/hot16challenge

Akcja objęła szerokie grono osób, nawet tych niezwiązanych na co dzień z muzyką jak np. aktorzy, dziennikarze czy nawet politycy. A teraz do #Hot16challenge dołączyła branża spożywcza. 

 

 

© Portal Spożywczy 2020-06-06 13:24:55