Wydruk strony Portalu Spożywczego - www.portalspożywczy.pl

PepsiCo nawiązuje współpracę z Microsoftem, by sprostać rosnącemu zapotrzebowaniu na żywność i napoje

PepsiCo nawiązało partnerstwo z Microsoft w celu uzyskania lepszej sprawności operacyjnej i wdrażania innowacji produktowych w obliczu rosnącego zapotrzebowania konsumentów.


Autor: portalspozywczy.pl/informacja prasowa
Data: 29-10-2020, 13:01
PepsiCo nawiązuje współpracę z Microsoftem, by sprostać rosnącemu zapotrzebowaniu na żywność i napoje, fot. materiały prasowe

Pięcioletnie partnerstwo przyspieszy zdolność PepsiCo do sprostania rosnącemu zapotrzebowaniu na żywność i napoje. Współpraca napędzi innowacje we wszystkich obszarach działalności i przyczyni się do tworzenia lepszych doświadczeń konsumenckich. W ramach umowy Microsoft stał się preferowanym dostawcą chmury, przyspieszając konsolidację i modernizację infrastruktury, systemów ERP oraz poprawiając bezpieczeństwo danych.  

W ramach umowy największy na świecie producent napojów bezalkoholowych i produktów spożywczych wdroży Microsoft 365 i Microsoft Teams dla wszystkich swoich 270 000 pracowników na całym świecie. Ponadto chmura Microsoft Azure zapewni PepsiCo większą zwinność i możliwość lepszego zarządzania informacjami w ramach posiadanej bazy danych w celu wprowadzania innowacji w zakresie produktów, personalizacji doświadczeń klientów i realizacji celów zrównoważonego rozwoju. 

“Jako światowy lider na rynku żywności i napojów, nasze zaangażowanie w terminowe dostarczanie produktów PepsiCo nigdy nie było tak ważne, jak obecnie” – powiedział dyrektor generalny PepsiCo, Seth Cohen. “Dzięki partnerstwu z Microsoft staramy się zwiększyć możliwości w zakresie świadczenia usług, aby sprostać rosnącemu zapotrzebowaniu na niezbędne towary, jednocześnie wprowadzając innowacje, które sprawią, że nasze działania i pracownicy będą silniejsi i bardziej odporni na wyzwania przyszłości”. 

Innym istotnym celem partnerstwa jest realizacja celów operacyjnych, a także ambitnych i innowacyjnych planów firmy PepsiCo. Posłuży do tego m.in. wykorzystanie możliwości i zwinności działania, które oferuje chmura obliczeniowa. Jednocześnie firmy zapewniają możliwość poszerzenia wzajemnych relacji w przyszłości. 

© Portal Spożywczy 2021-01-21 05:23:30