Wydruk strony Portalu Spożywczego - www.portalspożywczy.pl

Zenon Daniłowski, prezes Makaronów Polskich weźmie udział w Internetowym Forum Rynku Spożywczego i Handlu

- W pierwszych dniach pandemii konsumenci gromadzili zapasy podstawowych produktów, w tym makaronów. Ten asortyment cieszył się popularnością bo jest trwały i łatwy do przechowywania. Atutem makaronów jest też długi termin przydatności i łatwość w przygotowaniu. W marcu klienci kupowali produkty na zapas, teraz wrócił zakupy selektywne, w których wybieramy jakość i smak - mówi Zenon Daniłowski, prezes zarządu Makarony Polskie, który będzie panelistą sesji "Eko, proklimatycznie, prospołecznie - sieci i producenci na tropie trendów" podczas Internetowego Forum Rynku Spożywczego i Handlu.


Autor: www.portalspozywczy.pl
Data: 02-11-2020, 09:01
Zenon Daniłowski, prezes Makaronów Polskich

- Obecnie mierzymy się z drugą falą epidemii i jest zbyt wcześnie, by formułować kategoryczne wnioski w jaki sposób zmienią się zachowania zakupowe konsumentów w przyszłości. Możliwe, że w związku ze spadkiem dochodów będziemy obserwowali wzrost popytu na makarony jako pożywny, smaczny, zdrowy a zarazem tani składnik diety. Jednak makrony to zróżnicowana kategoria, a w naszej ofercie 15 proc. sprzedaży pochodzi ze sprzedaży produktów z segmentu premium. Produkujemy też makarony prozdrowotne z roślin strączkowych, czy z dodatkiem warzyw jako składnika smakowego. Jest to kategoria niszowa, ale dynamicznie rosnąca zarówno w Polsce jak i za granicą - dodaje Zenon Daniłowski, prezes zarządu Makarony Polskie, który będzie gościem sesji "Eko, proklimatycznie, prospołecznie - sieci i producenci na tropie trendów" podczas Internetowego Forum Rynku Spożywczego i Handlu.

Sesja "Eko, prospołecznie, proklimatycznie – sieci i producenci razem na tropie trendów" odbędzie się 04.11.2020r. o godz. 13.30-15.15. Oto jej główne tematy:

·        Co jest trendy, a co passe – komu wierzyć?

·        Zamienniki i alternatywy, czyli trendy przyszłości na półce

·        Półka wie lepiej, czyli co sklep wie, a producent wiedzieć powinien

·        Uwodzenie konsumenta ideą „no waste": od oferty do wyposażenia

·        Myślenie życzeniowe czy racjonalne – ile zajmie droga do „no plastic“

·        Nowe szaty plastiku: odnowa czy regres?

·        Zdrowo i odpowiedzialnie – zmiana przyzwyczajeń a troska o środowisko

ZAREJESTRUJ SIĘ!

Forum Rynku Spożywczego i Handlu ze względu na wymogi związane z aktualną sytuacją epidemiczną w Warszawie przybiera formułę internetową i odbędzie się bez udziału publiczności. Transmisje debat będzie można śledzić między innymi w portalach: portalspozywczy.pl, dlahandlu.pl, horecatrends.pl i na stronie frsih.pl (po wcześniejszej rejestracji).

Nowa rzeczywistość zostanie z nami na dłużej. Jakie trendy umocni, jakie zepchnie w niepamięć? Jakiego przemodelowania potrzeb i zachowań konsumenckich dokona? O tym porozmawiamy z ekspertami, praktykami i analitykami podczas Internetowego XIII Forum Rynku Spożywczego i Handlu.

Pełna agenda znajduje się na STRONIE!

© Portal Spożywczy 2021-01-25 05:44:45