Wydruk strony Portalu Spożywczego - www.portalspożywczy.pl

Deli2 planuje dotrzeć do 10 mln klientów

Deli2 do 2024 roku planuje dotrzeć do 10 mln klientów. Pomóc w tym mają innowacyjne technologie, na których zbudowana jest strona, tzn. jedna z wiodących platform e-Commerce Magento2 oraz jej integracja z systemem ERP SAP Business One, czy aplikacją logistyczną GeoTraxx.

Dostępne dzięki nim narzędzia usprawniają logistykę zamówień i przyspieszają ich realizację. W ofercie e-sklepu znajdują się m.in. wysokiej jakości produkty lokalne oraz szeroki wybór delikatesowych smakołyków z różnych zakątków świata.

- Przygotowując projekt e-sklepu skupiliśmy się na aspektach technicznych strony, które mają przełożyć się na proste i intuicyjne zakupy z perspektywy Klienta, a co za tym idzie skalowalną sprzedaż oferty Deli2 z perspektywy spółki. Dzięki zastosowanym innowacyjnym technologiom – Magento2, czy SAP Business One, połączyliśmy nowoczesny system sklepowy z wydajnym systemem ERP oraz innowacyjnym narzędziem logistycznym, w pełni automatyzując większość procesów. Dzięki temu nasi klienci mogą realizować zakupy w sposób łatwy i szybki, a my do obsługi konsumentów nie potrzebujemy wielu magazynów, czy rozbudowanej administracji. Jesteśmy pod tym względem pionierem wśród e-sklepów w Polsce. Zainteresowanie naszą ofertą dynamicznie rośnie – mówi Marlena Żurawska-Szuter, Head of E-commerce w Deli2.pl.

Automatyzacja

Magento2 to jedna z najbardziej elastycznych, bogatych w funkcjonalności i niezawodnych platform sprzedażowych. Według licznych danych i raportów, Magento jest liderem wśród dostępnych na rynku platform e-Commerce. Z platformy tej korzysta obecnie ponad 300 000 sprzedawców na całym świecie. Popularność zawdzięcza ona m.in. swojej uniwersalności, wydajności oraz intuicyjnej obsłudze, która pozwala na sprawne zarządzanie e-sklepem. SAP Business One, czyli drugi system wykorzystywany przez Deli2, wspiera procesy księgowe, finansowe, czy zarządzanie gospodarką magazynową, system odpowiada m.in. za generowanie faktur, ich wysyłkę mailem do klientów oraz przypisanie dokumentów sprzedażowych do poszczególnych zamówień z uwzględnieniem ewentualnych zwrotów oraz edycji zamówienia. Dzięki tej zaawansowanej technologii, ewentualna rezygnacja z towaru jest prostym procesem dla kupującego. Całość automatyzacji zamyka aplikacja logistyczna GeoTraxx, która ułatwia kurierom zarówno odbiór towaru od dostawcy, jak i przygotowanie zadań z dostawą towaru do Klienta końcowego, z uwzględnieniem poszczególnych produktów, na które składa się zamówienie. A także optymalizując prace logistyka, wspomaga układania tras i rozdzielanie zadań.

Produkty zamówione w e-sklepie dostarczane są do klienta już następnego dnia, także w soboty. Wdrożone na platformie innowacyjne technologie usprawniają proces zakupów m.in. poprzez kalendarz dostaw, wybór godziny oraz terminu dostawy zakupionych produktów. Dostępna lista bestsellerów prezentuje produkty najczęściej wybierane przez innych konsumentów. Z kolei system powiadomień służy przesyłaniu na ich adres mailowy informacji o towarach niedostępnych, które wracają na stock w ofercie sklepu. Dużą dogodnością dla odwiedzających stronę Deli2 jest funkcjonalna lista zakupów. Dzięki niej, klienci mogą zapisać produkty, których zakup rozważają lub stworzyć listę zakupów z produktami kupowanymi regularnie, tym samym pomijając ich ponowne wyszukiwanie w sklepie, co usprawnia i przyspiesza dany proces zakupowy.

Dostawa w Warszawie

Deli2 realizuje zamówienia na terenie Warszawy i w jej okolicach, obsługując ponad 50 miejscowości wokół Warszawy, nawet w promieniu do 30 km. W przyszłości planowane jest zwiększenie zasięgu o kolejne lokalizacje na mapie Polski, przy założeniu dwóch aglomeracji rocznie. Do końca br. spółka chce zadebiutować we Wrocławiu, a następnie w latach 2022-2023 w aglomeracjach Trójmiasta, Poznania, Krakowa oraz GOP.

E-sklep współpracuje ze sprawdzonymi warszawskimi rzeźnikami oraz najlepszymi lokalnymi piekarniami. W jego ofercie znajdują się produkty spożywcze od ponad 30 brand’ ów, w tym najlepszych delikatesów, manufaktur, winiarni, sklepów z żywnością ekologiczną, czy znanych i cenionych restauracji.

- Rynek B2C ze względu na globalną sytuację w 2020 r. zyskał na popularności. Sprzedaż produktów oraz usług online objęła kolejne sektory, w tym rynek FMCG. W minionym czasie liczba osób korzystających z platform e-commerce znacznie wzrosła. Z prognoz wynika, że rozwój technologii i nowe nawyki konsumentów jeszcze bardziej umocnią pozycję handlu online. Nasza oferta jest odpowiedzią na potrzeby konsumentów. Jestem przekonany, że z miesiąca na miesiąc będzie notowała dynamiczny wzrost klientów – dodaje Marlena Żurawska-Szuter, Head of E-commerce w Deli2.pl.

Platforma działa od IV kwartału ubiegłego roku. Do 2024 r. e-sklep chce dotrzeć ze swoją ofertą do 10 mln klientów.



© Portal Spożywczy 2021-08-06 05:21:12