Dooti Donuts jedyną marką spożywczą w nowym projekcie Friza
Dooti Donuts i youtuberzy
Donuty Dooti Donuts towarzyszą grupie influencerów, mieszkającej razem w jednym z podkrakowskich domów, który został przystosowany specjalnie pod ten projekt. Dzięki nawiązaniu współpracy marka otrzyma lokowanie swoich Donutów w odcinkach internetowego show, które są codziennie publikowane na YouTube. W ramach umowy donuty Dooti Donuts będą również lokowane na indywidualnych profilach twórców, a w ich domu powstanie specjalna strefa marki, obejmująca m.in. potężny Donut ustawiony w ogrodzie.
Marka Donuty Dooti towarzyszyła już Ekipie w „Napadzie na bank” – teledysku oraz na koncercie promującym nową płytę Ekipy. Marka w listopadzie wspierała również Jakuba Pateca Pateckiego przy budowie jedynego w swoim rodzaju domku na drzewie ze specjalną strefą chillu Dooti Donuts, a obecnie w domu Genzie.
Współpracę marki Dooti Donuts należącej do firmy Stokson - producenta słodkich wypieków, z czołowymi polskimi influencerami koordynuje wrocławska agencja GetHero.