Wydruk strony Portalu Spożywczego - www.portalspożywczy.pl

Dooti Donuts jedyną marką spożywczą w nowym projekcie Friza

Marka Dooti Donuts została partnerem nowego projektu youtubera Karola Friza Wiśniewskiego - Genzie. Współpraca potrwa 12 miesięcy, w trakcie których marka Dooti Donuts otrzyma wyłączność w branży spożywczej.

Dooti Donuts i youtuberzy

Donuty Dooti Donuts towarzyszą grupie influencerów, mieszkającej razem w jednym z podkrakowskich domów, który został przystosowany specjalnie pod ten projekt. Dzięki nawiązaniu współpracy marka otrzyma lokowanie swoich Donutów w odcinkach internetowego show, które są codziennie publikowane na YouTube. W ramach umowy donuty Dooti Donuts będą również lokowane na indywidualnych profilach twórców, a w ich domu powstanie specjalna strefa marki, obejmująca m.in. potężny Donut ustawiony w ogrodzie.

Marka Donuty Dooti towarzyszyła już Ekipie w „Napadzie na bank” – teledysku oraz na koncercie promującym nową płytę Ekipy. Marka w listopadzie wspierała również Jakuba Pateca Pateckiego przy budowie jedynego w swoim rodzaju domku na drzewie ze specjalną strefą chillu Dooti Donuts, a obecnie w domu Genzie.

Współpracę marki Dooti Donuts należącej do firmy Stokson - producenta słodkich wypieków, z czołowymi polskimi influencerami koordynuje wrocławska agencja GetHero.

 



© Portal Spożywczy 2022-05-28 09:36:08