Wydruk strony Portalu Spożywczego - www.portalspożywczy.pl

Snickers żartuje z pandemicznych spotkań online

Nie ogarniasz? Zjedz Snickers! - Pod takim hasłem wystartowała właśnie kampania reklamowa marki Snickers, która po raz kolejny, w zaskakujący sposób pokazuje, że głodni nie jesteśmy sobą.

Snickers: Nowa kampania

Każdemu od czasu do czasu zdarzy się o czymś zapomnieć. Lepiej jednak, jeśli szykując się na spotkanie ze znajomymi będziemy pamiętać o założeniu spodni. W nowym spocie reklamowym batona Snickers w charakterystyczny dla marki – lekki i zabawny sposób – pokazana jest historia, w której główny bohater za bardzo przyzwyczaił się do pandemicznej rzeczywistości i spotkań online. Kiedy w domu pojawiają się goście, prezentuje się im ubrany jedynie w koszulę. Reklamę można zobaczyć w telewizji oraz serwisach VOD.

 

Kampania promująca hasło „Nie ogarniasz? Zjedz Snickers” będzie wzmocniona przez nośniki outdoorowe, które pojawią się w kilkudziesięciu miejscowościach w Polsce. Nie zabraknie wśród nich najważniejszych aglomeracji, w których banery marki zawisną w najbardziej uczęszczanych miejscach.

Komunikacja outdoorowa Snickersa w zimowej odsłonie Snickers będzie też obecna w miejscowościach górskich.  O tym, że nawet zimę lepiej „ogarnia się” z batonem Snickers przypominają billboardy zlokalizowane w górskich miejscowościach turystycznych słynących z zimowych aktywności m.in. w Zakopanem, Białce Tatrzańskiej, Krynicy, Wiśle czy Szczyrku.

Kampania reklamowa „Nie ogarniasz? Zjedz Snickers” wystartowała 15 stycznia. Kopia reklamowa w TV oraz VOD będzie emitowana do 13 marca. Kampanią outdoorowa potrwa do końca lutego. Za produkcję spotu TV odpowiedzialna jest agencja BBDO New York, a za jego adaptację eg+. Za zakup mediów kampanii odpowiada dom mediowy Mediacom, a kreacje outdoor stworzyła agencja Brandcomm.



© Portal Spożywczy 2022-07-02 03:57:14