Wydruk strony Portalu Spożywczego - www.portalspożywczy.pl

Nielone zmienia się w Planeat i planuje wejście na rynki zagraniczne

Nielone wprowadziło markę parasolową. Pod nową nazwą Planeat współzałożyciele start-upu - Martyna Polak i Andy David Staniek - planują wejście ze swoimi zamiennikami mięsa na rynki zagraniczne.

Nielone to już Planeat

Nielone przechodzi rebranding i zmienia się na Planeat.

- Szykujemy kolejne produkty. Nielone było naszą marka i produktem jednocześnie. Chcemy robić kolejne nowości, a trudno byłoby wprowadzać kolejne rodzaje roślinnych zamienników mięsa pod nazwą jednego produktu. Potrzebna była marka parasolowa - tłumaczy Martyna Polak, współzałożycielka Planeat.

Jak wymienia, nowa nazwa "Planeat" łączy w jednym słowie mocne idee bandu: "planet", "plant", "plan", "eat" i "neat.

Łączymy to, w co wierzymy, co jest dla nas ważne i ta nazwa to podsumowuje

Martyna Polak, Planeat (Nielone)

Planeat planuje eksport

- Planeat to będzie nasza główna marka wiodąca. Będzie to też nazwa obecna nie tylko w Polsce, ale też za granicą - wskazuje Andy David Staniek, drugi współzałożyciel start-upu.

 

 

 



© Portal Spożywczy 2022-08-17 00:25:58