Wydruk strony Portalu Spożywczego - www.portalspożywczy.pl

W III kw. Pernod Ricard zantował spadek sprzedaży wina i szampana o 13 proc.

Od początku lipca do końca września światowa sprzedaż wina i szampana marek należących do Pernod Ricard spadła o 13 proc. Sprzedaż mocnych alkoholi należących do koncernu spadła o 2 proc.


Autor: Łukasz Rawa, portalspozywczy.pl
Data: 23-10-2009, 14:30

Z raportu kwartalnego przygotowanego przez Pernod Ricard wynika, że Europa pozostaje regionem najbardziej dotkniętym kryzysem gospodarczym. Oddziały w Polsce i Rosji zaobserwowały znaczne spadki sprzedaży alkoholi. W porównaniu do innych rynków Europa Środkowa i Wschodnia wypadają bardzo niekorzystnie.

Również w Europie Zachodniej sytuacja pozostaje na większości rynków bardzo trudna. Wzrosty sprzedaży swoich produktów Pernod Ricard odnotował jedynie w Szwecji, Grecji i Portugalii.

© Portal Spożywczy 2021-01-23 05:09:49