Wydruk strony Portalu Spożywczego - www.portalspożywczy.pl

Szykuje się energetyczna wojna. Monster Energy Drink wchodzi do Europy

Amerykański Monster Energy Drink chce zagrozić w Europie austriackiej marce Red Bull, która dominowała do tej pory na rynku napojów energetycznych jak i w sportach ekstremalnych, które sponsoruje - informuje pb.pl. O rozwoju na rynku europejskim portalspozywczy.pl pisał już kilka miesięcy temu.


Autor: Puls Biznesu
Data: 08-01-2010, 10:56

Monster Energy Drink stosuję podobną metodę marketingową co Red Bull. Sponsoruje znanych zawodników reprezentujących sporty ekstremalne. Do tej pory firma znana była jedynie na rynku amerykańskim, ale to niedługo może się zmienić.

Jak informuje pb.pl Amerykanie powoli wchodzą do Europy, dystrybucją napojów zajmuje się głównie Coca-Cola. Monster podpisał już kontrakty z gwiazdami sportów motorowych - legendą motocyklowych Grand Prix Włochem Valentino Rossim i mistrzem Formuły 1 Jensonem Butonem.

Red Bull też nie próżnuje i cały czas sponsoruje najlepszy zespół rajdowy na świecie Citroena i mistrza WRC z ostatnich sześciu lat Francuza Sebastiena Loeba. Od tego roku wystawi także samochód dla jednego z najbardziej popularnych kierowców F1, Fina Kimi Raikkonena.

© Portal Spożywczy 2021-01-15 19:21:20