Wydruk strony Portalu Spożywczego - www.portalspożywczy.pl

Brytyjczycy coraz mniej przywiązują się do marek

Konsumenci na Wyspach Brytyjskich coraz mniej chętnie przywiązują się do konkretnych marek. 23 proc. Anglików stała się w ubiegłym roku mniej lojalna wobec danych marek, niż było to w 2008 r. - informuje serwis detaldzisiaj.com.pl.


Autor: Detal dzisiaj
Data: 08-01-2010, 11:38

Większe przywiązanie do marek deklaruje jedynie 9 proc. ankietowanych mieszkańców Wysp - jak wynika z badań przeprowadzonych przez agencję HS&P.

Jak informuje portal detaldzisiaj.com.pl na wysokim poziomie pozostaje wierność konkretnym sieciom supermarketów, takie przywiązanie deklaruje jedna trzecia brytyjskich konsumentów.

Szukasz lokalu handlowego do wynajęcia? Zobacz oferty na PropertyStock.pl

 

© Portal Spożywczy 2021-04-14 21:56:59