Tomasz Trela objął stanowisko dyrektora sprzedaży w Royal Unibrew Polska
Trela odpowiada za wszystkie obszary sprzedaży w kanałach tradycyjnym i nowoczesnym produktów firmy, która jest właścicielem browarów w Łomży i Jędrzejowie. Do głównych marek RUP należą piwa: Łomża, Faxe, Strzelec, Rybnicki Full, Cooler, Korona Książęca.
Autor: portalspozywczy.pl / pr
Data: 26-01-2010, 10:03
Tomasz Trela przez wiele lat zdobywał umiejętności zawodowe w działach sprzedaży międzynarodowych firm z branży alkoholi spirytusowych. Przez ostatnie cztery lata pełnił funkcję Dyrektora Sprzedaży Rynku Tradycyjnego Grupy CEDC, będąc odpowiedzialnym zarówno za sprzedaż marek własnych, jak również sprzedaż platformy dystrybucyjnej Grupy CEDC.
W latach 1996 - 2005, w firmie Diageo Polska Sp. z o.o., będącej właścicielem i dystrybutorem znanych na całym świecie marek alkoholowych, przeszedł wszystkie szczeble kariery w obszarach sprzedaży - od funkcji przedstawiciela handlowego aż do dyrektora sprzedaży i członka zarządu. Tomasz ma doświadczenia pracy zarówno w handlu tradycyjnym, jak i nowoczesnym oraz trade marketingu.
Tomasz Trela jest absolwentem Zarządzania i Marketingu Akademii Górniczo-Hutniczej w Krakowie.