Wydruk strony Portalu Spożywczego - www.portalspożywczy.pl

Sedal negocjuje z nowymi dostawcami i notuje wzrosty sprzedaży

Polityka sieci Sedal zakłada wprowadzanie co jakiś czas nowych produktów w celu uatrakcyjnienia oferty. Jak przyznaje Marek Szydłowski, wiceprezes spółki, swoje wyroby chcą sprzedawać w sieci kolejni przedstawiciele branży wędliniarskiej oraz segmentu przypraw, trwają rozmowy z potencjalnymi dostawcami. Podstawowy asortyment pozostaje jednak bez zmian.


Autor: dlahandlu.pl
Data: 23-02-2010, 15:26

Jest to jedna z form walki o klienta, szukania towarów tańszych, ale także jakościowych.

Należąca do spółki Arko sieć Sedal zanotowała wzrost przychodów w ubiegłym roku. Ich wartość wyniosła około 110 mln zł. To o 3-4 mln zł więcej niż na koniec 2008 roku. - Wzrost zawdzięczamy zarówno otwarciu nowych sklepów, jak i utrzymaniu dynamiki sprzedaży, a nawet jej w zwiększeniu w przypadku części placówek - powiedział Marek Szydłowski, wiceprezes w spółce Sedal.
Sedal zarządza obecnie siecią 20 sklepów w województwie łódzkim, wielkopolskim i opolskim o powierzchni od 140 do 800 mkw.

Szukasz lokalu handlowego do wynajęcia? Zobacz oferty na PropertyStock.pl

Firma posiada centralę logistyczną w Wieluniu, z której zaopatrywane są również inne sieci, drobne sklepy oraz odbiorcy hurtowi. We wrześniu ubiegłego roku
jedynym, stuprocentowym udziałowcem Sedala stała się spółka Arko.

© Portal Spożywczy 2021-04-17 04:31:21