Wydruk strony Portalu Spożywczego - www.portalspożywczy.pl

FoodCare powalczy o europejski rynek napojów energetycznych nowymi napojami

Władze spożywczej spółki FoodCare w tym tygodniu wypuszczą na rynek nowy napój energetyczny, którego twarzą jest Robert Kubica. Nastepnie będą myśleć o stworzeniu własnego zespołu F1. Nowymi produktami FoodCare chce podbić nie tylko polski ale i światowy rynek - czytamy w Rzeczpospolitej.

Spółka FoodCare, właściciel Tigera, który jest obecny na polskim rynku od 2003 r., wygrała już walkę o pierwsze miejsce na podium w rywalizacji producentów napojów energetycznych z Red Bullem. Teraz Wiesław Włodarski, prezes i właściciel FoodCare, wprowadzi na rynek nowy produkt o nazwie N-Gine. Napój już reklamuje Robert Kubica, kierowca Formuły 1.

Jak czytamy w Pulsie Biznesu władze spółki mają nadzieję, że nowy napój da im drugą pozycję w Europie, a w niektórych krajach uda się zdobyć nawet piewsze miejsce w rynku energetyków. Obecnie FoodCare podaje, że jest trzecim producentem na kontynencie, za Lucozade i Red Bullem, który jest z kolei numerem 1 w USA.

Poza tym FoodCare chce mieć swój zespół w F1, żeby o N-Gine mówiło się dużo i głośno, a marzeniem prezesa jest takie, żeby w tym zespole startował Robert Kubica. Jak informuje Puls Biznesu FoodCare myśli już o kolejnym produkcie. Spółka tworzy nową markę napojów izotonicznych o nazwie 4Move i szuka wielkiego sportowca, który zostałby twarzą kampanii reklamowej tego produktu.

 



© Portal Spożywczy 2021-05-09 19:50:53